Update over Libelle Zomerweek 2020 >
De Libelle Zomerweek wordt verplaatst naar nazomer 2020 Nazomer 2020
Home - Handig om te weten

Handig om te weten

Libelle Zomerweek 2020 wordt verplaatst

De Libelle Zomerweek wordt verplaatst naar een andere datum. Wat betekent dit voor mijn gekochte tickets?

Gekochte kaarten blijven geldig op de vervangende datum. Je hoeft hiervoor niets te doen. Mocht je niet op dezelfde dag in de nieuwe week kunnen, dan kun je je kaart(en) gratis omboeken naar een andere dag. Meer informatie hierover volgt als de datum bekend is.

Wat wordt de nieuwe datum?

Die wordt zo spoedig mogelijk bekend. Er wordt gekeken naar eind augustus, begin september. Het verplaatsen van de Libelle Zomerweek kan effect hebben op de locatie. Er is tijd nodig om de periode en locatie op elkaar af te stemmen.

Wanneer kunnen jullie iets vertellen over de nieuwe datum?

Er wordt gestreefd naar 1 april.

Ik kan helaas niet op de nieuwe datum. Krijg ik mijn geld terug? 

Ben je verhinderd op de nieuwe datum en kun je niet omboeken naar een andere dag in de week? Dan krijg je het volledige aankoopbedrag teruggestort. Meer informatie volgt zodra de nieuwe datum bekend is.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Deze informatie volgt als de nieuwe datum bekend is.

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg? 

Zodra de nieuwe datum bekend is, wordt de procedure voor geldteruggave opgestart en zal er gecommuniceerd worden hoe dat proces verloopt.

Kan ik nu al mijn geld terugkrijgen?

Nee, zodra de nieuwe datum bekend is worden de systemen hiervoor ingericht. Nog even geduld alsjeblieft.

Ik heb extra vouchers zoals bijvoorbeeld koffie & gebak, parkeerkaart, shopper en/of 10x Libelle gekocht. Krijg ik hier mijn geld ook van terug?

Ja, je krijgt het volledige aankoopbedrag aan producten en kaarten terug. Dit geldt ook voor de servicekosten.

Ik heb kaarten en een Libelle abonnement gekocht, maar ik kan niet op de nieuwe datum. Wat nu?

Als je niet op de nieuwe datum kan, dan wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort en gaat het abonnement ook niet in. Meer informatie hierover volgt als de datum bekend is.

Ik heb kaarten en een Libelle abonnement gekocht, wanneer gaat het abonnement van start?

Zodra de nieuwe datum bekend is zullen de abonnementen worden verwerkt. Klanten die de kaarten niet geannuleerd hebben kunnen dan binnen twee weken de eerste editie van het Libelle abonnement thuis verwachten.

Ik heb via een ander kanaal dan de Libelle Zomerweek website kaarten gekocht. Met wie moet ik contact opnemen?

Even geduld, deze informatie volgt als de nieuwe datum bekend is.

Ik heb ook een accommodatie/overnachting geboekt. Krijg ik dat geld ook terug?

De Libelle Zomerweek biedt geen accommodaties aan. Wij adviseren om contact op te nemen met de accommodatie.

Vindt de Libelle Zomerweek wederom plaats op het Almeerderstrand? 

Dit kunnen wij helaas nog niet met zekerheid zeggen. Er wordt hard gewerkt om hier zo snel mogelijk duidelijkheid over te geven.

Wat als in juli/ augustus het coronavirus nog steeds in Nederland is; gaat Libelle Zomerweek in de nazomer dan wel door?

De Libelle Zomerweek organisatie houdt de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten zijn. Mocht bovenstaande situatie het geval zijn, dan zijn wij genoodzaakt deze editie te annuleren. De 24ste editie van de Libelle Zomerweek zal dan plaatsvinden in 2021.

Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?

Neem contact op met het Libelle informatiecentrum door een mail te sturen naar redactie@libelle.nl.