De Libelle Zomerweek wordt verplaatst naar mei 2021
Libelle Zomerweek #samenvanuithuis live op Facebook van 14 t/m 20 mei #samenvanuithuis live op Facebook - 14 t/m 20 mei
Home - Handig om te weten

Handig om te weten

De Libelle Zomerweek wordt verplaatst naar mei 2021

De 24ste editie van de Libelle Zomerweek wordt verplaatst naar volgend jaar. Wat betekent dit voor mijn gekochte entreetickets?

De 24ste editie van de Libelle Zomerweek wordt verplaatst naar mei 2021. Je ontvangt hiervoor een voucher die je volgend jaar kunt verzilveren voor een nieuw ticket. Wil je liever je volledige aankoopbedrag teruggestort krijgen dan is dat ook mogelijk. Klik hier voor meer info. Indien je toch verhinderd bent op de datum in 2021, dan krijg je alsnog het volledige aankoopbedrag (inclusief extra producten en servicekosten) teruggestort rond half juni. Mocht je geen gebruik maken van je voucher dan wordt het bedrag een maand na afloop van de Libelle Zomerweek 2021 alsnog teruggestort. Ik heb gekozen voor een voucher Indien je gekozen hebt voor een voucher dan kan je deze volgend jaar gebruiken om een entreeticket en extra producten te kopen. Het eventuele restbedrag van je voucher wordt een maand na afloop van de de Libelle Zomerweek 2021 teruggestort.

Wat wordt de nieuwe datum?

De 24ste editie van de Libelle Zomerweek wordt verplaatst naar mei 2021. De exacte datum wordt spoedig bekendgemaakt.

Wat gebeurt er met mijn gekochte entreetickets?

Gekochte tickets blijven geldig voor de 24ste editie in mei 2021 (de exacte datum volgt binnenkort). Je vraagt hiervoor een voucher aan welke je volgend jaar kunt verzilveren voor een nieuw ticket. Indien je toch verhinderd bent op de datum in 2021, dan krijg je alsnog het volledige aankoopbedrag (inclusief extra producten en servicekosten) teruggestort. Het bedrag wordt rond half juni teruggestort.

Wat gebeurt er met mijn voucher als ik volgend jaar niet op de datum kan. Krijg ik dan mijn geld alsnog terug?

Indien je toch verhinderd bent op de datum in 2021, dan krijg je alsnog het volledige aankoopbedrag (inclusief extra producten en servicekosten) teruggestort.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

De (hoofd-)boeker heeft op 11 mei een e-mail ontvangen met daarin alle informatie over geldteruggave. Het volledige aankoopbedrag wordt teruggestort op het rekeningnummer waarmee de entreetickets (en extra producten) zijn gekocht.

Ik ben mijn bestelnummer kwijt, waar kan ik deze opvragen?

Je vindt het bestelnummer onder ‘Bestelgegevens’ in de bevestigingsmail van jouw bestelling. Ben je deze mail kwijt, dan kun je deze opnieuw opvragen via https://resend.cmtickets.com/nl. De evenementdatum is 14 mei.

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

Op 11 mei hebben wij een e-mailing gestuurd naar de (hoofd-)boeker met alle informatie over geldteruggave. Je hebt tot 31 mei de tijd om het volledige aankoopbedrag terug te vragen. Daarna duurt het 14 dagen voordat het geld op je rekening staat. Rond half juni wordt het geldbedrag dus teruggestort.

Ik heb extra producten zoals bijvoorbeeld koffie & gebak, parkeren, shopper en/of 10x Libelle gekocht. Krijg ik hier mijn geld ook van terug?

Ja, je krijgt het volledige aankoopbedrag aan producten en entreetickets terug. Dit geldt ook voor de servicekosten.

Waar kan ik het ID-nummer vinden?

Het ID-nummer is hetzelfde als het bestelnummer. Je vindt het bestelnummer bij onder ‘Bestelgegevens’ in de bevestigingsmail van jouwbestelling. Ben je deze mail kwijt, dan kunt u hem opnieuw opvragen via https://resend.cmtickets.com/nl. De evenementdatum is 14 mei.

Ik heb entreetickets en een Libelle abonnement gekocht. Wat nu?

Het volledige aankoopbedrag wordt teruggestort en het abonnement gaat ook niet in.

Krijg je een bevestiging via e-mail als je je keuze hebt doorgegeven van geld terug of een voucher?

Wanneer je het formulier correct ingevuld hebt, kom je op de pagina waar staat dat jouw verzoek correct ontvangen is. Je ontvangt dan niet nog extra een bevestigingsmail.

Ik wil een voucher aanvragen zodat mijn kaarten geldig zijn voor de editie van 2021, zijn de extra’s zoals de parkeerkaart, koffie & gebak dan ook geldig?

Je ontvangt een voucher van je bestelling. Hiermee kun je volgend jaar online nieuwe kaarten kopen, dus ook een nieuwe parkeerkaart (of andere extra producten). Oude kaarten kunnen daarom weggegooid worden want je koopt nieuwe kaarten, extra producten met de voucher.

Ik heb 2 tickets voor de Libelle Zomerweek, moet ik dan ook 2 aanvraagformulieren invullen?

Het invullen van het aanvraagformulier gaat per order. Je vult voor alle producten gekocht binnen een order één formulier in. Heb je meerdere orders geplaatst dan moet je per order een formulier invullen.

Ik heb via een ander kanaal dan de Libelle Zomerweek website entreetickets gekocht. Met wie moet ik contact opnemen?

Je kan het beste contact opnemen met de aanbieder waar de entreetickets zijn gekocht.

Ik heb ook een accommodatie/ overnachting geboekt. Krijg ik dat geld ook terug?

De Libelle Zomerweek biedt geen accommodaties aan. Wij adviseren om contact op te nemen met de accommodatie.

Ik heb geen bericht gehad met informatie over de verplaatsing van de Libelle Zomerweek.

Heb je geen e-mail ontvangen check dan eerst je spambox. Alleen de (hoofd-)boeker ontvangt een e-mailing met alle informatie.  Klik hier als je geen e-mail hebt gehad om een voucher voor volgend jaar aan te vragen of je geld terug te krijgen. 

Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?

Neem contact op met het Libelle informatiecentrum door een mail te sturen naar redactie@libelle.nl.

De Libelle Zomerweek #samenvanuithuis

Wat is de Libelle Zomerweek #samenvanuithuis?

Libelle Zomerweek #samenvanuithuis is een initiatief vanuit Libelle, waarbij de Zomerweek live naar je toe komt! Volg van donderdag 14 t/m woensdag 20 mei de Libelle Zomerweek #samenvanuithuis vanuit je eigen woonkamer of tuin. Elke dag geniet je live twee uur lang van een leuk programma vol interviews, workshops en optredens. De Libelle Zomerweek #samenvanuithuis is niet ter vervanging van de Libelle Zomerweek. De Libelle Zomerweek is verplaatst naar mei 2021. Gekochte tickets blijven geldig voor de 24ste editie in mei 2021 (de exacte datum volgt binnenkort). Je vraagt hiervoor een voucher aan welke je volgend jaar kunt verzilveren voor een nieuw ticket. Indien je toch verhinderd bent op de datum in 2021, dan krijg je alsnog het volledige aankoopbedrag (inclusief extra producten en servicekosten) teruggestort. Mocht je geen voucher willen voor volgend jaar dan kun je direct je geld terug vragen.

Wanneer is de Libelle Zomerweek #samenvanuithuis?

De Libelle Zomerweek #samenvanuithuis wordt gehouden van donderdag 14 mei tot en met woensdag 20 mei 2020. Elke dag gaat de Zomerweek live en geniet je twee uur lang van een leuk programma vol interviews, workshops en optredens.

Waar is de Libelle Zomerweek #samenvanuithuis te volgen?

De Libelle Zomerweek #samenvanuithuis is live te volgen via de Facebookpagina van Libelle.

Kan iedereen deelnemen aan de Libelle Zomerweek #samenvanuithuis?

Ja, iedereen kan deelnemen aan de Libelle Zomerweek #samenvanuithuis. De Libelle Zomerweek #samenvanuithuis is te volgen via de Facebookpagina van Libelle. Het enige dat je nodig hebt is een Facebook account.

Hoe ziet het programma van de Libelle Zomerweek #samenvanuithuis er uit?

Op dit moment wordt er hard gewerkt om voor de Libelle Zomerweek #samenvanuithuis een leuk en gevarieerd programma neer te zetten. Een tipje van de sluier? Vanaf donderdag 14 t/m woensdag 20 mei zendt de Zomerweek live uit en geniet je twee uur lang van een divers programma. Blijf fit en in beweging tijdens een sportieve workout of volg een workshop van de Kookfabriek en kook mee vanuit je eigen keuken. Doe inspiratie op voor de nieuwste zomertrends met handige fashiontips en shop met lekker veel voordeel bij onze partners. Zing en swing mee met optredens van topartiesten en laat je verrassen door inspirerende interviews met bekende gasten. En dat allemaal vanuit je eigen huis! Samen bouwen we in deze gekke tijd alsnog een feestje!

Is de Libelle Zomerweek #samenvanuithuis ter vervanging van de Libelle Zomerweek?

Nee, de Libelle Zomerweek #samenvanuithuis is niet ter vervanging van de Libelle Zomerweek. De Libelle Zomerweek is verplaatst naar mei 2021. Gekochte tickets blijven geldig voor de 24ste editie in mei 2021 (de exacte datum volgt binnenkort). Je vraagt hiervoor een voucher aan welke je volgend jaar kunt verzilveren voor een nieuw ticket. Indien je toch verhinderd bent op de datum in 2021, dan krijg je alsnog het volledige aankoopbedrag (inclusief extra producten en servicekosten) teruggestort. Mocht je geen voucher willen voor volgend jaar dan kun je direct je geld terug vragen.

Gaat de Libelle Zomerweek nog door?

De Libelle Zomerweek is verplaatst naar mei 2020. Gekochte tickets blijven geldig voor de 24ste editie in mei 2021 (de exacte datum volgt binnenkort). Je vraagt hiervoor een voucher aan welke je volgend jaar kunt verzilveren voor een nieuw ticket. Indien je toch verhinderd bent op de datum in 2021, dan krijg je alsnog het volledige aankoopbedrag (inclusief extra producten en servicekosten) teruggestort. Mocht je geen voucher willen voor volgend jaar dan kun je direct je geld terug vragen.

Contact

Staat jouw vraag er niet tussen? Mail dan naar redactie@libelle.nl. Je vraag zal zo spoedig mogelijk beantwoord worden. Je kunt ook contact opnemen met het Libelle Informatiecentrum via tel. 088-550 02 21 (lokaal tarief). Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 12.00 uur.