Libelle Zomerweek 2021 gaat helaas niet door
Home - Geen categorie - Veelgestelde vragen over reeds gekochte tickets

Veelgestelde vragen over reeds gekochte tickets

  • Ik heb mijn tickets van 2020 omgezet naar een voucher voor 2021, wat gebeurt er met deze aankoop?
    Je ontvangt begin april een email, op het email adres waar de kaarten op gekocht zijn. Daarin leest u meer informatie over het terugstorten van uw aankoop.
  • Wat wordt de datum van Libelle Zomerweek 2022?
    Deze datum zal voor de zomer van 2021 bepaald worden.
  • Kan ik mijn voucher niet behouden tot de volgende editie van Libelle Zomerweek?
    Wij hebben er voor nu voor gekozen om iedereen zijn geld terug te storten maar wij garanderen u dat u als eerste bericht krijgt wanneer de kaartverkoop voor de volgende editie start.
  • Wanneer kan ik verwachten dat het gestort wordt?
    Wij zullen dit z.s.m., na binnenkomst van uw gegevens, overmaken. Als u voor 15 april uw gegevens achterlaat heeft u voor 15 mei het geld op uw rekening.
  • Er worden allerlei gegevens gevraagd om het geld terug te storten. Is dit betrouwbaar en waarom hebben jullie dit nodig?
    Toen u de kaarten kocht heeft u gegevens achtergelaten. Helaas mogen wij, door de privacy wetgeving, deze gegevens niet gebruiken vandaar dat u wordt gevraagd gegevens in te vullen zodat wij de betaling goed kunnen verwerken. De gegevens worden alleen gebruikt om het aankoopbedrag van de tickets terug te sturen.
  • Hoe vindt de controle plaats zodat het juiste bedrag naar de juiste persoon wordt overgemaakt?
    Om fraude te voorkomen vragen wij een aantal gegevens zodat wij kunnen uitsluiten dat er fraude wordt gepleegd. Wij vragen om ticketnummer, vouchernummer en email adres van diegene die de aankoop heeft gedaan. Komt dit niet overeen dan wordt de terugstorting geblokkeerd. Na 15 mei zullen de personen die nog niet gereageerd hebben op het terugstoringsverzoek nogmaals, persoonlijk per e-mail, benaderd worden.
  •  Waar vind ik mijn ticketnummer?
    Deze staat op uw e-ticket en bestaat uit 10 tekens
  • Waar vind ik mijn vouchernummer?
    Deze staat op uw voucher en begint met LIBZ
  • Mijn vriendin/ moeder/ zus etc heeft de kaarten gekocht maar heeft mij gevraagd deze terugbetaling te regelen, kan dat?
    Wat fijn dat u dit wilt regelen voor uw < zus/ moeder/ etc>. Wat belangrijk is, is dat u haar gegevens invult. Wij controleren namelijk op naam, email, ticketnummer en vouchernummer.
  • Vindt de Libelle Zomerweek wederom plaats op het Almeerderstrand in 2022?
    Dit kunnen wij helaas nog niet met zekerheid zeggen. Er wordt hard gewerkt om hier zo snel mogelijk duidelijkheid over te geven.
  • Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?
    Neem contact op met via het telefoonnummer: 088-5500113

Ook interessant?